Китайські авто випередили популярні японські бренди.


За інформацією Bloomberg, бренди, такі як Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi і інші, швидко втрачають свої позиції на ринку.
Зокрема, компанії з Японії зазнали найбільших втрат ринкової частки в Китаї, Сінгапурі, Таїланді, Малайзії та Індонезії за період з 2019 по 2024 рік.
Основна причина цього - сильна конкуренція з боку китайських виробників, які активно розвиваються та пропонують сучасні технології.
Японські бренди повільно переходять до електромобілів, у той час як китайські компанії є лідерами в цій галузі.
Хоча японські виробники все ще тримаються на ринку гібридних автомобілів у Північній Америці, їхня частка у світовому виробництві автомобілів значно знизилася, з 20% в кінці 90-х років до 11% сьогодні.
У той же час, Китай збільшив свою частку з 1,4% до 38,4% за цей період.
Китайські компанії успішно виходять на нові ринки, зокрема у Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. Наприклад, бренд BYD швидко став шостим за величиною на ринку Індонезії після кількох місяців присутності в країні.
Китайські електромобілі мають передове програмне забезпечення та "розумні" функції, що їх робить привабливими для споживачів.
Читайте також
- Кожен п'ятий дрон росіян застосовується на півдні України - Сили оборони
- Учасник бойових дій: як отримати статус тим, хто служить з 24 лютого 2022 року
- "Мертва зона" змушує росіян атакувати малими групами
- Росіяни бояться українського десанту на Кінбурнській та Тендрівській косах - Сили оборони
- Ворог атакував Київ дронами та ракетами: наслідки "прильотів"
- Операція під прикриттям: CNN дізнався, як у Трампа готували удари по Ірану