Ощадбанк запустив нову систему оновлення даних: що важливо знати.


Клієнти Ощадбанку тепер можуть оновлювати свої дані без необхідності відвідувати відділення. Це вимога регулятора, яку виконують усі банки. Ощадбанк вже випустив новий застосунок "Мобільний Ощад", який дозволяє оновлювати дані без відвідування відділення.
Щоб зробити процес оновлення максимально зручним для клієнтів Ощадбанку, виконавці реалізували опцію оновлення даних через застосунок "Мобільний Ощад".
"Щоб для клієнтів Ощаду цей процес був максимально зручним, наприкінці минулого року ми реалізували опцію оновлення даних через застосунок «Мобільний Ощад» без відвідування відділення", – прокоментував Сергій Наумов.
Клієнт отримує повідомлення про необхідність оновлення даних за 30 днів до дати, або після цієї дати. Для оновлення потрібно перейти в профіль клієнта в застосунку "Мобільний Ощад".
Якщо дані залишаються актуальними, їх можна просто підтвердити, а якщо необхідно внести зміни, їх можна зробити покроково в анкеті. Наразі через застосунок можна оновити усі дані, окрім паспортних. Однак, Ощадбанк працює над можливістю оновлення паспортних даних через додаток "Дія" без візиту до відділення.
Ощадбанк закликає клієнтів оновлювати застосунок "Мобільний Ощад" і користуватись усіма новими сервісами.
Також, варто зазначити, що банки значно скоротили кількість відділень.
Читайте також
- Дослідження виявило обмеженість креативності ChatGPT порівняно з людьми
- "Власна справа": українці отримали 200 млн грн на реалізацію бізнес-ідей
- Трамп виключив припинення вогню з Іраном та висунув основну вимогу режиму
- Україна на порозі екологічної катастрофи: загрожує втрата врожаю та води
- Польща вимагає обмежити прийом українських учнів: у чому річ
- Виплати до Дня Незалежності: ПФУ крок за кроком показав, як подати заяву на разову допомогу